קידוחי קירות דיפון

קידוחי קירות דיפון

קידוח המשמש לדיפון מתחם על-ידי קדיחת כלונסאות צמודים, ברווחים של 5 – 10 ס"מ מדופן לדופן.
הכלונסאות יוצרים קיר מגן, המונע נפילת עפר לתוך החפירה.
דיפון הקרקע מהווה אלמנט קריטי לשמירה על יציבות המבנה ומניעת קריסתו ולכן קידוח קיר דיפון הינו בגדר פעולה הכרחית וחיונית וחייב להתבצע באופן מקצועי.

בכל עבודת בנייה של מהנה יש צורך לחפור בקרקע לשם הרכבת היסודות אשר יחברו אותו לקרקע ויתמכו בו.
בחלק מעבודות הבנייה ישנה בנייה תת קרקעית דוגמת חניונים, מחסנים וכו', כאשר עבודה מסוג זה כרוכה בסכנה של קריסה פנימה של הקרקע בשל מאפייניה הטבעיים.
לשם כך נועד ביצוע קידוח קיר דיפון אשר מספק תמיכה בדפנות בור הקדימה במטרה למנוע קריסתו.
קידוח קיר בטון כולל כמה שיטות שונות וטכניקות, כאשר בחירת השיטה היעילה והטובה ביותר נקבע על פי מאפייני הקרקע, גודל הבור והעומס שעליו לשאת.

יצירת סביבת עבודה בטיחותית ויציבה – חשיבות ויתרונות קידוח קיר דיפון
קידוח קיר דיפון יכול להתבצע באמצעות חפירת בור ויציקת כלונסאות בטון סביב דפנותיו וכך מתקבלת יציקת יסודות יציבים המונעים את קריסת האדמה.
קידוח קיר דיפון הינו עבודה מורכבת ובעלת השלכות משמעותיות על המשך תהליך הבנייה.
ייצוב דפנות הבור הינו קריטי לשלבי בניית המבנה החל מתחילת העבודה ועד לשנים רבות לאחר השלמתה.
קידוח קיר דיפון נועד ליצור סביבת עבודה בטיחותית, נקייה ויציבה, כזו אשר תאפשר את המשך הבנייה באופן תיקני ותקין בין אם מדובר בהמשך חפירות, קיבוע יסודות, יציקת קירות ועוד.
עבודות בנייה רבות מתבצעות בסביבה של מבנים קיימים ולעתים צפופים ובמקרה זה קידוח קיר דיפון נחוץ לשמירה על שלמות המבנים סביב אתר הבנייה.

מגוון עבודות קידוח בסטנדרטים הגבוהים ביותר
עבודת קידוח קיר דיפון שאינה מבוצעת כהלכה ואינה בטיחותית, משליכה על המשך העבודה ועלולה להוביל לקריסה של הבור ומנעת האפשרות להתקדם בבנייה. קריסת בורות מהווה סכנה ועלולה לעלות בחיי אדם וכן בהוצאות גבוהות כתוצאה מנזקים שונים ועיכובים בתהליך הבנייה.
קידוח קיר דיפון חייב להתבצע על ידי חברה מקצועית ובעלת ניסיון וכן בעזרת ציוד ייעודי ומתאים.
חברת דנאל קידוחים פועלת החל משנת 1981 בתחום הקידוח וקידוחי הבסיס וזאת בעזרת צוות עובדים מיומן ומנוסה וכן באמצעות שימוש בציוד חדשני ומשוכלל.
אנו בדנאל קידוחים דוגלים בשיתוף פעולה מלא ושקיפות מול הלקוח לאורך כל הדרך ומציבים את טובת הלקוח בראש סדר העדיפויות.
החברה שמה לה למטרה לבצע את כל עבודה ברמה הגבוהה ביותר ובזכות הכלים, היכולות והניסיון המקצועיים אנו משיגים את התוצאות הרצויות לשביעות רצון לקוחותינו.

בין לקוחותינו

עם לקוחות החברה נמנים קבלני בניין וחברות גדולות המבצעות את מרב הפרויקטים הגדולים במשק, וכן לקוחות פרטיים, אדריכלים, מהנדסים, קבלני תשתיות ופיתוח ועוד.
להלן רשימה חלקית של כמה מלקוחותיה המרוצים של דנאל קידוחים, עבורם ביצעה החברה פרויקטים רבים בעבר וממשיכה לבצע פרויקטים חדשים בהווה:
אשטרום בע"מ, אגרוטופ, א. ארונסון, סולל בונה, אפריקה ישראל, פרימק, צרפתי שמעון, גל גדרה, אורתם סהר, תורג'מן, רגבים, י.ע.ז בע"מ, נפתלי ניסן ובניו, עמירם סיון, גיא & דורון לוי, א. דורי, אורתם מליבו, קיבוצים, משרדי ממשלה, משרד הביטחון ועוד.

נשמח לשמוע ממכם, שלחו לנו הודעה!

העמל 18, קרית מלאכי

שעות פעילות

ימים א-ה: 10:00-18:00
יום ו': סגור!
יום ש': סגור!

לפרטים נוספים חייגו